shahirlamin.Blogspot.com

Blog Saya ;)



ShahirLamin Blogspot

01 February 2013

Cool Vlog


Emmm !! Hari-hari aku mencari dan terus mencari tanpa hala tuju .. puas aku mencube pelbagai cara tetapi masih tidak ketemu .. Aku nak sangat tengok blog baru dia .. tapi puas aku mencari masih tidak jumpe lagi .. nak mintak rase malas pula .. lagi pon pasti dia x nak bagi .. sbb sebelum nie aku asyik2 membelek blog dia .. Aku bukan ape .. aku tengok blog dia sbb nk cube kenal isi hati dia .. melalui blog itu dia meluah kan perasaan nya .. perasaan sedih dia, perasaan geram dia, perasaan gembira dia .. Tapi xpe .. walau sesukar mana pon aku akan cube mendapatkan nye .. walaupon terpakse open laptop 48 jam tanpe menutupnya .. sampai meletop laptop nie pon aku sanggup .. asalkan aku dapat LINK BLOG DIA !!

No comments:

Post a Comment