shahirlamin.Blogspot.com

Blog Saya ;)



ShahirLamin Blogspot

31 January 2013

WANITA !!


Puas !!!! puas aku memikirkan pasal wanita .. wanita ini sungguh unik dan sukar untuk di fahami .. kadang2 wanita bersikap seperti mesra dengan lelaki dan kadang kala wanita bersikap dingin dengan lelaki .. persoalan bermain diminda ku .. mengapa begitu ? Aku cuba mendalami sifat-sifat yang Allah beri pada MU wahai wanita .. Semakin aku cube mendalami semakin itu sukar untuk aku fahami .. Walau bagaimana pun aku akan cube untuk selami insan yang bernama WANITA .. Bagi aku semakin sukar untuk aku fahami semakin kuat rase kita ingin mendekatinya .. Aku berharap Allah sentiase menunjukkan jalan padaku .. InsyaAllah ..

Pada MU wahai wanita walau sesukar mana pun halangan yang harus aku tempuhi walau sepedih mana pon rintangan yang harus aku lepasi aku tetap akan terus bersabar dan tenang dalam mengenali MU .. InsyaAllah jika niat KU betul dan kau lah Wanita KU Allah pasti akan membantu ..  :)

JODOH ITU RAHSIA DARI ALLAH !!!

No comments:

Post a Comment