shahirlamin.Blogspot.com

Blog Saya ;)



ShahirLamin Blogspot

13 February 2013

CUTI vs STUDY !!!


Oke 3 hari berjalan2 dari terengganu pergi ke kelantan pergi balik ke terengganu memang meninggalkan seribu keletihan .. rase nak demam pon ade .. dengan tido yang x cukup .. tapi Alhamdulillah walaupon dalam keadaan letih semua nye selamat sampai ke destinasi masing2 selepas puas bercuti yg meninggalkan berjuta2 kenangan pahit dan manis .. sekarang mood cuti kene buang jauh2 .. biarlah tinggalkan ia sebagai kenangan saja .. kerana assgment yg banyak menanti utk disiapkan .. malas sungguh rase nye .. pensyarah seakan2 tidak memahami cuti adalah utk merehatkan minda .. bukan membebankan nya lagi .. hahhh walau ape pon alasan, tugasan yg diberi harus disiapkan juga kerana itu semua kunci kejayaan aku di masa hadapan .. Jadi ape lagi tunggu .. Study, Study, Study .. ZZZZZzzzzzz

Di sini ada beberapa tatapan gambar 3 hari di kelantan dan terengganu ..

KELUARGA SAYA

KELUARGA ACU (MAK CIK)

KELUARGA IBU (MAK CIK)

KELUARGA SUPIAN (SEPUPU)

HAHAHA PANTANG NAMPAK KAMERA MASING2

KAKAK DENGAN ANAK SEPUPU (WANIE)

DATUK-DATUK ( KEPADA CUCU NYA) HAHAHA

SEPUPU SAYA (PEACE)

SEPUPU2 SAYA DAN KAKAK

SAYA LAAA .. HAHA

AYAH DAN MAK SAYA 
( MOHMAD LAMIN BIN ABDUL MANAP DAN RAHIR BINTI MOHD RAMLI )


Hahaha ini je muka2 yang pergi bercuti sekali .. yang lain semua nya sibuk x dapat nak join sekali .. kalau semua join sekali kan best .. xpe la lain kali ade rezeki semua join sekali .. Yeahhhhhh !!!! ZZZZZzzzzzzz









No comments:

Post a Comment