shahirlamin.Blogspot.com

Blog Saya ;)



ShahirLamin Blogspot

01 January 2014

Sedih


Hari ini 1 jannuari 2014 .. tahn baru yg xda makna bagi aku .. permulaan tahun baru saja sudah xmemberi makna .. pergaduhan , pergaduhan dan pergaduhan .. aku x faham kenapa pergaduhan yang dia suka kan .. aku benci pergaduhan .. setahun 2014 nie xtau macam mana nak harungi nya .. semangat aku hilang .. kekuatan aku hilang .. semua nya hilang .. dia nak aku mengalah , dia nak aku berkata baik dengan dia , dia nak aku layan dia dengan baik dan dia nak aku berbuat baik dengan dia .. ape balasan dia pada aku .. mengapa mesti dia mengamuk x tentu pasal atas kesalahan dia .. dia xbole fikir ke aku luahkan perasaan aku atas kesilapan dia .. dia pon xbole fikir ke sebelum nak upload gambar tu .. dia juga xbole fikir ke untuk mintak maaf atas salah dia .. untuk xbuat sikap macam tu .. makin hari aku rasa kebahagian aku dengan dia makin jauh .. aku sayang hubungan nie .. aku sayang kan dia .. tapi aku xtau jauh mana hubungan nie akan bertahan .. dia sering kali menyalahkan aku .. walaupon itu salah aku mahupun salah dia .. ape yang aku kata kan semua nya satu kesalahan .. aku bagi tau salah .. aku xbagi tau pon salah .. aku dah ajak dia nak berbaik sebelum masuk tahun baru .. supaya permulaan nya permulaan yang baik .. tapi apa jawapan dia pada aku " malas nak fikir " , " sama ja 2013 dan 2014 " .. aku x faham .. aku x faham .. aku x faham .. dia nak aku layan dia mcm mana lagi .. kalau dia tau fikir pasal gambar tu pasti xkan jadi macam nie .. bila bergaduh semua bende dia tau cakap .. tapi bila berbaik xkan bende mcm tu x bole fikir akan mmbawa pergaduhan .. padahal dah pernah berlaku sekali dan aku dah pernah cakap kat dia isi hati aku .. tapi dia tetap buat juga .. dia kata kat aku dia xkan buat dah .. ternyata kata2 nya hanya lah sekadar kata2 .. yang aku x faham kenapa dia x mintak maaf dan mengalah atas kesalahan dia .. mengapa mesti nak bergaduh .. aku xfaham .. fikiran aku serabut .. kesabaran aku hampir hilang .. dan aku xrasa lagi kasih sayang dia yang dulu saat sekarang nie .. yang aku rasa hanya lah kebencian dia pada aku ..

Tahun 2014 kau xda makna pada aku .. hari2 mu adalah kedukaan ku .. aku akan cuba tabah lalui .. selamat tinggal 2013 yang banyak meninggalkan kenangan manis aku bersama si dia .. 2013 kau tetap di hati ku ..

No comments:

Post a Comment