shahirlamin.Blogspot.com

Blog Saya ;)



ShahirLamin Blogspot

20 February 2014

Sedih !!!


Saya rasa sedih !! Saya rasa kecewa !! Saya rasa marah !! Saya rasa kesian !!
Melihat bangsa melayu sendiri pada zaman ini
Ada yang tersesat jauh mencari jalan pulang tidak ketemu jua
Macam-macam perangai anak melayu sekarang yang dapat dilihat
ada yang kaki club, ada yang minum arak
yang paling saya kecewa sama-sama melayu pon tidak mahu bantu membantu
ilmu yang ada mengapa perlu disimpan ? mengapa perlu kedekut ?
kalau bukan bangsa sendiri yang nak bantu sapa lagi ?
nak harapkan anak cina datang bantu melayu .. lagi di abaikan adalah ..
nak harapkan anak india bantu melayu .. lebih baik dia bantu bangsa dia sendiri ..
fikir2 kan lah .. kita sama2 melayu patut bersatu sebab asal nye kita sume sama dari Adam dan Hawa ..
Ingat tak akan hilang melayu di dunia kalau semua nya bersatu ..

No comments:

Post a Comment