shahirlamin.Blogspot.com

Blog Saya ;)



ShahirLamin Blogspot

16 December 2013

Sayang akan tetap selamanya dihati abang


Teringat lagi saat pertama kali aku melihat dia .. mata aku terpukau dan aku terpaku seketika ..
kami tidak pernah kenal antara satu sama lain .. tetapi kami boleh terima sikap2 antara satu sama lain.
banyak kenangan aku dengan dia .. xmudah untuk aku lupakan .. setiap detik kenangan itu sntiasa bermain di fikiran aku ..
haaa aku masih ingat lagi waktu mula kenal dia .. dalam hati aku nie teringin la nak ajak dia keluar supaya dapat la kenal lebih rapat ..
aku pon ajak dia keluar .. tapi dia segan nak keluar berdua la .. xpa aku pon cuba lagi .. aku ajak keluar lagi tapi keluar beramai2 .. dia pon setuju .. lepas2 peristiwa tu baru la selalu aku dapat keluar berdua dengan dia .. xkeluar jauh mana pon .. depan poli ja .. itu pon jalan kaki ja .. lenguh kaki nak jalan kedepan tu .. tapi sbb cinta aku tabah juga berjalan kedepan .. kalau dia boleh tahan xkan aku xboleh .. haha ..
terlalu bnyak kenangan .. susah untuk aku lupakan
ade kenangan tu waktu hari raya .. tahun2 yang lepas kalau aku nak beli baju raya semua pergi beli dengan family
tahun nie pergi beli dengan buah hati woo .. haha .. tapi serius aku rasa gembira sngat waktu .. kami sibuk bincang kan nak kaler ape .. baju mcm mana dan macam2 lagi la .. dah mcm nak beli baju kawin pula .. hehe
ade kenangan yang best lagi .. waktu pergi rumah dia dan tido sana .. perrgghhhh kecut perut aku ..
ikut hati pikir 4.5 kali tu .. nak pergi xnak .. nak pergi xnak .. tapi pergi juga aku .. sebab dia betul2 nak aku datang rumah dia .. jumpa mak ayah dia .. keluarga dia semua .. aku buang rasa segan dan takut hanya kerana dia ..
aku gembira selama dia bersama aku .. aku bahagia selama dia bersama aku .. jujur aku katakan ..
dia pernah hidup susah senang dengan aku ..
ade sekali tu dekat2 nak habis semester .. kami kekurangan duit belanja .. kami guna kan duit yg ade sebaik mungkin ..
dia begitu tabah bersama aku .. walaupon aku xmampu nak bagi dia kekayaan .. walaupon aku gagal dalam nak bahagiakan dia .. tapi aku sayang dia sangat2 ..
tapi sekarang semua nya dah berubah .. dia dah x ikut nasihat aku .. dia dah mula buat sikap dia yang lama .. dan dia dah benci kan aku sangat2 .. dia berkata kasar pada
xtau la salah aku atau salah dia .. tapi bagi aku semua nie atas salah kami berdua
aku bole lihat sayang dia pada aku sudah hampir hilang .. yang ada sekarang hanya la benci .. mungkin dah ade lelaki yang muncul membuatkan dia bahagia .. aku dah pon xbermakna lagi ..
aku xmengharapkan semua ini berlaku .. aku xnak semua ini berlaku ..
tapi percintaan ini xkan berjaya kalau seorang sayang dan seorang lagi benci ..
aku harap dia kekal dengan aku tapi kalau dah takdir dia nak pergi dari aku .. aku pasti akan merasa kan perit hati ini .. tapi aku akan cuba utk terima nya .. cuma akan mengambil masa ..
segala nasihat yang aku beri pada dia .. segala perkara yang aku melarang dia .. semua itu aku lakukan kerana aku xnak dia berada dalam kesusahan .. aku xnak dia sengsara mcm mana aku pernah rasakan .. semuanya angkara kawan .. kawan karib xsemestinya akan baik dengan kita selamanya .. smpai masa dia akan pijak kita atas sbb kepentingan dia .. sebab itu aku cuba utk kawal dia supaya dia x rasa ape yg pernah aku rasakan ..
mungkin cara aku silap dan dia xbole nak terima cara aku .. xpa la ..
kalau sekarang dia rasa aku berharga pada dia .. dia akan hargai aku mcm mana dia pernah buat waktu mula kami rapat .. kalau sekarang dia rase dia dah benci aku .. dia akan buat xtau dekat aku dan biarkan apa pon nak jadi dengan hubungan kami .. aku dah cuba untuk selamatkan .. tapi mesej yang aku hantar dia hanya membalas bye .. jika kasih sayang yg abang berikan hanya mmbuat kebencian pada sayang .. abang merendah diri mintak maaf banyak2 pada sayang .. terima kasih untuk segalanya ..

Kami bersama

No comments:

Post a Comment