shahirlamin.Blogspot.com

Blog Saya ;)



ShahirLamin Blogspot

03 May 2013

Perpisahan Ini Biarlah Seketika


Banyak kenangan bila saya bersama awak .. saat suka , saat duka awak bersama saya .. jujur saya katakan saya gembira bila bersama awak .. kita keluar makan bersama .. kita berlajar bersama .. kita jogging bersama .. kita keluar jalan2 bersama dan kita beridah di tasik bersama2 .. kita banyak ketawa bersama , sedih bersama dan kadang2 saya merajuk dengan awak .. awak tabah untuk pujuk saya walaupon hati saya nie degil .. awak x pernah sesekali putus asa untuk buat saya senyum kembali .. Bila bersama awak saya suke tengok senyuman awak .. sepanjang kita bersama saya harap awak maafkan salah silap saya jika ade terguris hati awak, buat awak bersedih, buat awak marah tapi bile awak marah kan comeyyy angaattttt .. saya harap ini biarlah perpisahan seketika buat kita .. harap kita bertemu kembali , bersama kembali macam saat2 gembira kita bersama .. saya tak boleh lupakan awak dan tak nak lupakan awak sampai bila2 .. :)

Siti Hajar Binti Abdul Aziz

No comments:

Post a Comment